Spoločnosť ILJIN deklaruje nasledovné ESG praktiky s cieľom rozvíjať spoločenskú a environmentálnu zodpovednosť podnikov a podnikateľskú etiku.
ILJIN sa zaväzuje identifikovať environmentálne vplyvy vo svojich výrobných procesoch a minimalizovať negatívne vplyvy na komunity, životné prostredie a prírodné zdroje.
IJIN napĺňa svoju spoločenskú zodpovednosť podporou riadenia komunikácie
založenej na rešpektovaní ľudských práv a práce svojich zamestnancov a ďalších zainteresovaných strán.
ILJIN zavádza transparentný a spravodlivý systém rozhodovania a uplatňuje etické riadenie založené na princípe dobrej viery.
Environmentálna politika
1. Spoločnosť ILJIN prísne dodržiava medzinárodné dohody a zákony týkajúce sa životného prostredia, stanovuje a dodržiava interné normy, ktoré sú prísnejšie ako zákonné požiadavky, a neustále zlepšuje environmentálne správanie.
2. ILJIN minimalizuje vplyv na životné prostredie znížením používania nebezpečných látok a emisií znečisťujúcich látok prostredníctvom ekologickej prevádzky procesov.
3. ILJIN hodnotí vplyv všetkých procesov na životné prostredie od návrhu produktu až po výrobu, používanie a likvidáciu a snaží sa vyvíjať ekologické produkty.
4. ILJIN minimalizuje emisie skleníkových plynov optimalizáciou energetickej účinnosti, investovaním do technológií znižovania emisií uhlíka a rozširovaním využívania obnoviteľnej energie.
5. Vedúci pracovníci a zamestnanci spoločnosti ILJIN sa zúčastňujú na činnostiach zameraných na zníženie spotreby energie, úsporu zdrojov a recykláciu.
Politika bezpečnosti a ochrany zdravia
1. Spoločnosť ILJIN prísne dodržiava interné normy a zákony týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia, stanovuje a dodržiava interné normy, ktoré sú prísnejšie ako zákonné požiadavky, a neustále zlepšuje bezpečnosť a ochranu zdravia.
2. ILJIN plne podporuje elimináciu rizík na pracovisku a neustále prehodnocuje a zlepšuje činnosti v oblasti riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s cieľom prispieť k zlepšeniu zdravia a kvality života pracovníkov.
3. ILJIN zvyšuje povedomie o bezpečnosti a ochrane zdravia zamestnancov, partnerov a ďalších zainteresovaných strán prostredníctvom neustáleho vzdelávania, školení a komunikácie a vytvára firemnú kultúru, v ktorej sa dobrovoľne zúčastňujú na činnostiach riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia.
4. ILJIN aktívne vykonáva bezpečnostné vzdelávanie, školenia a činnosti v oblasti prevencie nehôd s cieľom predchádzať závažným priemyselným a civilným haváriám.
Etická politika
1. ILJIN zakazuje všetky formy úplatkárstva, korupcie, vydierania a sprenevery.
2. ILJIN zakazuje prísľub, ponuku, povolenie, ponuku alebo prijatie úplatkov alebo iné prostriedky na získanie neoprávnených alebo neprimeraných výhod.
3. ILJIN transparentne vykonáva všetky obchodné transakcie a presne reflektuje výsledky v obchodných knihách a záznamoch.
4. Spoločnosť ILJIN rešpektuje práva duševného vlastníctva iných a bezpečne chráni informácie zákazníkov a dodávateľov.
5. Spoločnosť ILJIN dodržiava normy spravodlivého obchodu, reklamy a hospodárskej súťaže.
6. ILJIN zaručuje anonymitu dodávateľov a pracovníkov, ktorí nahlásia oznamovanie protispoločenskej činnosti, a zabraňuje ich penalizácii.
7. ILJIN sa snaží zabrániť dodávkam nerastných surovín z oblastí postihnutých konfliktom alebo vysoko rizikových oblastí.
Pracovná politika
1. ILJIN rešpektuje všetkých vedúcich pracovníkov a zamestnancov ako ľudské bytosti a aktívne sa snaží predchádzať duševnému alebo fyzickému neľudskému zaobchádzaniu.
2. ILJIN nenúti zamestnancov pracovať proti svojej slobodnej vôli; odcudzuje napadnutie, zastrašovanie, väznenie, obchodovanie s ľuďmi a otrockú prácu.
3. Spoločnosť ILJIN dodržiava minimálny vek zamestnania stanovený zákonmi a predpismi každej krajiny a regiónu a uplatňuje zásadu nulovej tolerancie na detskú prácu zakázanú zákonmi a predpismi.
4. ILJIN zakazuje obťažovanie a diskrimináciu na pracovisku na základe všetkých sociálnych, náboženských a politických pozadí, ako je pohlavie, rasa, vek, zdravotné postihnutie a rodinný stav.
5. Spoločnosť ILJIN dodržiava predpisy týkajúce sa pravidelnej a nadčasovej práce a sviatkov stanovené v pracovnoprávnych zákonoch a predpisoch každej krajiny a regiónu.
6. Spoločnosť ILJIN dodržiava všetky zákony týkajúce sa miezd vrátane zákonov o minimálnej mzde, príplatkoch za nadčasy a zákonných príspevkoch.
7. ILJIN zaručuje slobodu združovania a kolektívneho vyjednávania a pokojné zhromažďovanie v súlade s pracovnými zákonmi a predpismi každej krajiny a regiónu.
8. ILJIN dodržiava normy pre pracovné podmienky stanovené v pracovnoprávnych zákonoch a predpisoch každej krajiny a regiónu a nestanovuje pracovné podmienky horšie ako tieto normy.
Politika dodávateľského reťazca
1. Spoločnosť ILJIN podporuje udržateľné riadenie svojich dodávateľov prostredníctvom kódexu správania ESG.
2. ILJIN vo všetkých zmluvách zohľadňuje sociálne a environmentálne faktory cieľovej organizácie a poskytuje vynikajúcim partnerom diferencované stimuly.
3. Spoločnosť ILJIN pravidelne analyzuje a vyhodnocuje riziká udržateľnosti u dodávateľov a v prípade potreby vykonáva audity a kontroly u dodávateľov.
4. ILJIN propaguje a podporuje vzdelávanie partnerských spoločností s cieľom rozširovať manažment udržateľnosti v rámci dodávateľského reťazca.
5. ILJIN stanovuje ciele pre udržateľné obstarávanie a neustále monitoruje svojich dodávateľov.
Sociálna politika
1. ILJIN sa zaviazal vytvárať jasnú a vrúcnu spoločnosť zdieľaním svojich talentov a zdrojov spoločnosti.
2. ILJIN aktívne podporuje znevýhodnených, aby mali nádej do budúcnosti a základy pre sebestačnosť.
3. ILJIN sa aktívne snaží šíriť skutočný význam sociálneho prínosu posilňovaním spolupráce so sociálnymi a občianskymi skupinami.
4. ILJIN sa snaží rozvíjať novú kultúru riadenia práce aktívnou podporou činností sociálnych služieb svojich zamestnancov.